h1

Mickey Rourke..( Μια ζωή όλο ανατροπές..)

Φεβρουαρίου 6, 2009

Όσο παιρνάνε οι μέρες πλησιάζουμε στην μεγάλη μέρα των Oscar…

Είχαμε υποσχεθεί αφιερώματα και είμαστε εδώ για να τα κάνουμε…

Χθές (6/2/2009) βγήκε στις ελληνικές αίθουσες το «The Wrestler» σε σκηνοθεσία Darren Aronofsky με τους Marisa Tomei (υποψήφια για Oscar Β’ γυναικείου ρόλου) και τον Mickey Rourke(υποψήφιο για Oscar Α’ ανδρικού ρόλου και νικητή της Χρυσής σφαίρας για την ίδια κατηγορία.)

Τον πρωταγωνιστή τον άφησα τελευταίο γιατί ειναι και το θέμα του άρθρου μας σήμερα…

Mickey Rourke:

Στην ηλικία 12 άρχισε τους αγώνες πυγμαχίας (η μεγάλη του αγάπη..).

Το 1969 ο Rourke παθαίνει μια διάσειση η οποία επαναλαμβάνεται το 1971 και τον αναγκάζει να μείνει μακριά από τα ring για 1 χρόνο..

Έγινε επαγγελματικός μπόξερ το 1991 αλλά αποσύρθηκε το 1995.

Σαν μπόξερ, το παρωνύμιό του ήταν «EL Marielito».

Είναι λάτρεις μοτοσικλετών.

Έχει τουλάχιστον επτά tatoos συμπεριλαμβανομένου ενός κεφαλιού τιγρής με το κινεζικό σύμβολο στον αριστερό ώμο του, ένα κρανίο ταύρων , και ένα τριφύλλι στο αριστερό του καρπό.

Το box  τοn οδήγησε σε σοβαρούς τραυματισμούς στο πρόσωπο που απαίτησαν διάφορες επεμβάσεις για να επισκευάστει το «τσαλακωμένο» πρόσωπό του.

Εξετάστηκε για  ρόλους στις ταινίες The Silence of the Lambs (1991), Grindhouse (2007), Inglourious Basterds (2009).

Αρνήθηκε ρόλους για τις ταινίες Pulp Fiction (1994), Revolver (2005/I), Highlander (1986), The Untouchables (1987) και  Rain Man (1988).( πραγματικά αν είχε πάρει αυτούς τους ρόλους θα είχαμε πολύ διαφορετική άποψη για αυτόν σήμερα.. αλλα δεν πειράζει.)

Όλοι τον θυμόμαστε στην τρομερή του ερμηνεία με συμπρωταγωνίστρια την Kim Basinger στο Nine 1/2 Weeks.

Έχει  πρωταγωνιστήσει στις ταινίες:Eureka (1983), Year of the Dragon (1985), Nine 1/2 Weeks, Angel Heart (1987), Barfly (1987)( κάνει τον φανταστικό εαυτό του Charles Bukowski) ,Francesco (1989) , Bullet (1996), Shades (1999), Once Upon a Time in Mexico (2003), Sin City (2005)( οι δυο τελευταίες του είναι και αυτές που έδειξαν την επιστροφή του στις μεγάλες παραγωγές με αποκορύφωμα τις υποψηφιότητες του για την ερμνεία του στο The Wrestler (2008).)

Ακολουθούν δηλώσεις του όπως τις βρήκε και τις μετέφρασε το men24.gr.

Για το ταλέντο του

Πάντα ήξερα ότι θα έκανα κάτι μοναδικό. Όπως να ληστέψω μια τράπεζα.

Κατέστρεψα τον εαυτό μου. Δεν ήμουν έτοιμος για όλα αυτά. Ξέρεις, όταν αποφοίτησα από το Actors Studio, νόμιζα ότι όλο το θέμα ήταν να μπορείς να υποκριθείς, και ήξερα ότι μπορώ να το κάνω. Ήξερα ότι μπορούσα να το κάνω καλύτερα από τους περισσότερους.

Για την «καταστροφή» της καριέρας του

Είχα πολύ θυμό μέσα μου κι έβγαινε σε στιγμές που δεν έκανε καλό στην καριέρα μου.

Δεν πίστευα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με μένα. Νόμιζα ότι έφταιγαν οι υπόλοιποι.

Θα σου πω κάτι, σιχαίνομαι τη δεκαετία του 90.

Για την «σκοτεινή» περίοδο της ζωή του

Έχασα το σπίτι μου, την γυναίκα μου, την αξιοπιστία μου, τους φίλους μου. Έχασα την ψυχή μου. Τώρα είμαι ΟΚ με όλα αυτά, αλλά τότε συνήθιζα να πηγαίνω σε ένα 24ωρο μέρος σε μια gay πόλη για να μην με αναγνωρίζει κανείς.

Για το μόνο πράγμα που είχα λεφτά ήταν για τον ψυχίατρο, οπότε όλες μου οι οικονομίες πήγαν εκεί. Πήγαινα τρεις φορές την εβδομάδα τα δύο πρώτα χρόνια. Μέσα σε έξι χρόνια, έχασα μόνο δύο ραντεβού.

Ξυπνάς μια μέρα και όλα έχουν εξαφανιστεί. Ο αυτοσεβασμός σου, τα χρήματά σου, όλοι για τους οποίους νοιάζεσαι. Είσαι μόνος σου. Θέλεις να κλείσεις ένα τραπέζι σε ένα εστιατόριο και δεν μπορείς.

Ήταν σαν μια μαύρη τρύπα, από την οποία προσευχόμουν στον Θεό. Εννοώ, κυριολεκτικά, έπεφτα στα γόνατα και του έλεγα » Σε παρακαλώ, στείλε μου λίγο φως!». Και τότε έρχονταν κάποιες στιγμές ελπίδας, αλλά μετά, μπουμ, όλα ήταν μαύρα πάλι.

Ήμουν πολύ λάθος. Πολύ λάθος, πολύ ανώριμος, πολύ αμόρφωτος. Μακάρι να ήξερα καλύτερα, γιατί έκανα τη ζωή μου αλλά και τη ζωή πολλών άλλων κόλαση, και μετανιώνω για αυτό.

Ποτέ δεν ήταν θέμα αλκοόλ ή ναρκωτικών. Ήταν οι παρέες και ο τρόπος ζωής μου.

Ήμουν στον πάγκο για 13 χρόνια. Και μετά από λίγο άρχισα να αναρωτιέμαι «Λες να έχουν τελειώσει όλα, όπως λένε όλοι;».

Πήγαινα να πάρω τσιγάρα στις 2 το πρωί κι έρχονταν τύποι και με ρωτούσαν γιατί δε δουλεύω πια ή ανέφεραν τις 9 1/2 Εβδομάδες και σκεφτόμουν ότι δεν μπορείς να πληρώσεις το νοίκι σου έτσι.

Έπρεπε ή να κάνω θεραπεία ή να πεθάνω.

Για την καριέρα του ως μποξέρ

Ήμουν στην Ευρώπη και τη Ασία και έκανα μποξ, γιατί ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό. Είχα βαρεθεί την υποκριτική. Αλλά το θέμα είναι ότι όταν σταμάτησα να παλεύω, δεν μπορούσα να βρω δουλειά.

Ποτέ δεν κοιτάω πίσω. Πάντα ήμουν αθλητής. Έκανα μποξ πριν γίνω ηθοποιός.

Για τον Τζορτζ Μπους

Ο Τζορτζ έκανε πολύ καλή δουλειά σε πολύ δύσκολους καιρούς. Να πάνε να γαμ&θούνε όλοι αυτοί που δεν τον συμπαθούν.

Για το τι θέλει από μια γυναίκα

Είναι όπως όταν αγοράζεις ένα άλογο. Δεν θέλω να έχει παχύ λαιμό και κοντά πόδια.

Για τους σταρ του Χόλιγουντ

Όταν μια ταινία βγάζει λεφτά, τότε οι ηθοποιοί μεταμορφώνονται αυτόματα σε σταρ.

Αν δεν κάνεις ταινίες που βγάζουν πολλά λεφτά είναι πολύ δύσκολο να συνεχίσεις να κάνεις τη δουλειά που θέλεις.

Για το comeback του στον κινηματογράφο

Το comeback είναι μια καλή λέξη, φίλε.

Μερικοί τύποι κέρδισαν βραβεία Όσκαρ για ρόλους που είχα απορρίψει στο παρελθόν. Σήμερα, μετά από μια χρονοβόρα θεραπεία, υπάρχουν πράγματα με τα οποία θα συμβιβαστώ.

Νομίζω ότι η καλύτερη δουλειά μου δεν έχει έρθει ακόμα. Πιστεύω πως όσα πέρασα τα τελευταία χρόνια με έκαναν έναν καλύτερο, πιο ενδιαφέρων ηθοποιό.

Για τη βράβευση του με Χρυσή Σφαίρα

Ήταν πολύ μεγάλη η διαδρομή μου για να γυρίσω πίσω.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους σκύλους μου. Μερικές φορές όταν ένας άντρας είναι μόνος του, τα σκυλιά του είναι ότι έχει. Είναι όλος μου ο κόσμος.

Για το γεγονός ότι ο σκηνοθέτης, Ντάρεν Αρονόφσκι του υποσχέθηκε ότι θα του «χαρίσει» μια υποψηφιότητα για Όσκαρ

Σκεφτόμουν «Αυτός ο γαμι*λης πρέπει να είναι ταλαντούχος, γιατί έχει πολύ θράσος να λέει κάτι τέτοιο».

Για την ερμηνεία του στον «Παλαιστή»

Είχα ένα παρελθόν σχετικά με το μποξ που μετράει 17 χρόνια, αλλά η πάλη είναι πολύ διαφορετική. Είναι σαν να συγκρίνεις το ράγκμπι με το πινγκ πονγκ.

Για την αμοιβή του στον «Παλαιστή»

Δεν με νοιάζει πόσα μηδενικά θα βάλεις στην αμοιβή μου. Αυτή είναι η δεύτερη ευκαιρία μου. Είναι η τελευταία ευκαιρία μου.

Σχολιάστε

