h1

Νέα της Formula… Και τι νέα….!!!

Μαρτίου 24, 2009

UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-

Η διαφωνία των ομάδων με την απόφαση που πήρε την προηγούμενη εβδομάδα το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, σχετικά με την ανάδειξη του πρωταθλητή δεν επέτρεψε την εφαρμογή τους. Το ΠΣΜΑ, ύστερα από εισήγηση του Bernie Ecclestone, αποφάσισε πρωταθλητής της Formula 1 να ανακηρύσσεται ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες και όχι αυτός με τους περισσότερους βαθμούς στη διάρκεια της χρονιάς. Αυτή η απόφαση προκάλεσε την άμεση αντίδραση της FOTA, που επικαλέστηκε τον Διεθνή Αθλητικό Κώδικα, ο οποίος αναφέρει ότι για να εφαρμοστούν άμεσα αλλαγές στους κανονισμούς απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των ομάδων.

Όπως είναι προφανές, οι ομάδες δεν συμφωνούν με την αλλαγή αυτήν, οπότε στους οριστικούς κανονισμούς που δημοσίευσε η FIA για το πρωτάθλημα του 2009 αναφέρεται σαφώς ότι το σύστημα βαθμολογίας παραμένει το ίδιο με τα προηγούμενα χρόνια, δηλαδή το 10-8-6-5-4-3-2-1.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον παραπάνω κώδικα, οι αλλαγές που αποφάσισε το ΠΣΜΑ θα ισχύσουν κανονικά από το πρωτάθλημα του 2010, αν μέχρι τότε δεν έχουν διαφοροποιηθεί. Ο Ecclestone εξάλλου έχει εκφράσει τη βεβαιότητά του ότι το σύστημα που έχει ήδη αρχίσει να αποκαλείται «ο νικητής τα παίρνει όλα» θα εφαρμοστεί κανονικά από την επόμενη χρονιά είτε το θέλουν οι ομάδες είτε όχι.

UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-UPDATE-

Λοιπόν έχουμε και λέμε ….

Ξεκινάμε απο τα απλά ….

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ…

Ναι καλά ακούσατε έχουμε πάλι αλλαγές στους κανονισμούς με σημαντικότερη αυτή της ανάδειξης του πρωταθλητή όχι μέσα απο τους βαθμούς αλλά μέσα απο το σύνολο νικών..

Ναι καλα ακούσατε … Κάτι που πρακτικά σημαίνει πως άν ίσχυαν αυτοί οι κανονισμοί απο πέρυσι η βαθμολογία θα ήταν 98 Hamilton και 97 Massa αλλά ο τίτλος θα πήγαινε στον Βραζιλιάνο αφού είχε περισσότερες νίκες 6 (Bahrain, Istanbul, Magny Cours, Valencia, Spa Francorchamps, Interlagos ) έναντι 5 του Βρετανού (Melbourne, Monte Carlo, Silverstone, Hockenheim, Shanghai ).

Άλλες αλλαγές είναι σχετικά με τους πουπολογισμούς των ομάδων αλλά και τις δυνατότητες εξέλιξης.

Αναλυτικά: (απο το msfree.gr )

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1

Ένας αριθμός μέτρων αποφασίστηκαν ώστε να μειωθεί το κόστος και να αυξηθεί το ενδιαφέρον στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1

Κανονισμοί Formula 1 2009

Σύστημα βαθμολόγησης

Το Π.Σ.Μ.Α. δέχτηκε την πρόταση της Formula One Management (FOM) ώστε το Πρωτάθλημα Οδηγών να δίνεται στον πιλότο που έχει κατακτήσει τις περισσότερες νίκες μέσα στη σεζόν. Αν δύο ή περισσότεροι πιλότοι τελειώσουν τη χρονιά με τον ίδιο αριθμό νικών, ο τίτλος θα δίνεται σε αυτόν που θα έχει τους περισσότερους βαθμούς, με το σύστημα βαθμολόγησης να παραμένει όπως έχει με 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1 βαθμούς ανά θέση.

Οι υπόλοιπες θέσεις, από τη δεύτερη ως την τελευταία, θα αποφασίζονται από το υπάρχον βαθμολογικό σύστημα. Δεν υπάρχει πρόβλεψη για να αποδίδονται μετάλλια για την πρώτη, δεύτερη ή τρίτη θέση. Το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών δεν επηρεάζεται καθόλου
Το Π.Σ.Μ.Α. απέρριψε την εναλλακτική πρόταση της FOTA για αλλαγή του συστήματος βαθμολόγογησης για τους πιλότους που τερματίζουν στις τρεις πρώτες θέσεις με 12, 9 και 7 βαθμούς αντίστοιχα.

Δοκιμές

Οι ομάδες θα επιτρέπεται να διεξάγουν τρεις μονοήμερες περιόδους δοκιμών για νέους πιλότους από την ημερομηνία του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους. Οι πιλότοι που θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτές τις δοκιμές θα πρέπει να έχουν εκκινήσει σε μέχρι δύο αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος τους προηγούμενους 24 μήνες ή να έχουν διεξάγει δοκιμές με μονοθέσιο Formula 1 μέχρι και τέσσερις ημέρες στην ίδια περίοδο 24 μηνών.

Ακόμα, οι ομάδες θα μπορούν να διεξάγουν οκτώ μονοήμερες περιόδους δοκιμών αεροδυναμικής σε εγκεκριμένες από τη FIA πίστες ευθείας γραμμής ή σταθερής ακτίνας από την 1η Ιανουαρίου 2009 μέχρι και την ημερομηνία του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος του 2009.

Μέσα ενημέρωσης

Η FIA θα δημοσιοποιεί το βάρος όλων των μονοθεσίων μετά την περίοδο κατατακτηρίων κάθε αγώνα.
Για μεγαλύτερη ευκολία των θεατών και των μέσων ενημέρωσης, τα βρόχινα ελαστικά ονομάζονται σε «ενδιάμεσα» και τα ελαστικά ακραίων συνθηκών σε «βρόχινα».

Την πρώτη ημέρα δοκιμών όλοι οι πιλότοι θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι για υπογραφή αυτόγραφων στο συγκεκριμένο χώρο της ομάδας τους στο pit lane.

Όλοι οι πιλότοι που αποκλείονται στις κατατακτήριες θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι για συνεντεύξεις μετά το τέλος κάθε περιόδου.

Όποιος πιλότος εγκαταλείψει πριν το τέλος του αγώνα θα πρέπει να είναι διαθέσιμος για συνεντεύξεις μετά την επιστροφή του στο paddock.

Όλοι οι πιλότοι που τερματίζουν τον αγώνα σε όλες τις θέσεις εκτός των τριών πρώτων θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι για συνεντεύξεις αμέσως μετά το τέλος του αγώνα.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα κάθε ομάδα θα πρέπει να ορίσει έναν υπεύθυνο τύπου διαθέσιμο για συνεντεύξεις στα επίσημα συνεργεία τηλεόρασης.

Ένας αριθμός από περαιτέρω τροποποιήσεις στους τεχνικούς κανονισμούς του 2009 θα κοινοποιηθεί στην ιστοσελίδα της FIA (www.fia.com).

Κανονισμοί Formula 1 2010

Προϋπολογισμοί
Ως εναλλακτική λύση στους υπάρχοντες κανονισμούς, οι οποίοι θα παραμείνουν σταθεροί μέχρι το 2010, όλες οι ομάδες θα έχουν τη δυνατότητα να αγωνιστούν με μονοθέσια κατασκευασμένα και λειτουργικά με ένα συγκεκριμένο όριο προϋπολογισμού.

Το όριο προϋπολογισμού είναι 30 εκατομμύρια λίρες, με σημερινές τιμές 33 εκατομμύρια ευρώ ή 42 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό το ποσό θα καλύψει όλα τα έξοδα κάθε τύπου. Οτιδήποτε προσφέρεται σε προνομιακή τιμή ή δωρεάν θα θεωρείται ότι καλύπτει το εγκεκριμένο κόστος που ορίζουν οι διαδικασίες καταμέτρησης της FIA.

Για να μπορέσουν αυτά τα μονοθέσια να αγωνιστούν με αυτά των ομάδων που θα συνεχίσουν χωρίς περιορισμό προϋπολογισμό, οι ομάδες με τον περιορισμό θα έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στους τεχνικούς κανονισμούς.

Οι κυριότερες τεχνολογικές ελευθερίες είναι οι παρακάτω:

1. Ένα κοινό αλλά πιο αεροδυναμικά αποδοτικό πάτωμα
2. Κινούμενες πτέρυγες
3. Κινητήρας χωρίς περιορισμό στροφών και απαγόρευση εξέλιξης

Η FIA έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει τις συγκεκριμένες ελευθερίες ώστε να διασφαλίσει πως τα μονοθέσια των ομάδων με περιορισμένο προϋπολογισμό δεν θα έχουν ούτε πλεονέκτημα ούτε μειονέκτημα όταν συγκρίνονται με αυτά των ομάδων που ακολουθούν τους υπάρχοντες κανονισμούς.

Η ομάδα της Honda F1 ζήτησε την αλλαγή του ονόματος της σε Brawn GP Formula One Team. Το Π.Σ.Μ.Α. έκανε δεκτό αυτό το αίτημα με βάση πως η ομάδα αποτελεί μία νέα προσθήκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Το συμβόλαιο που είχε η ομάδα με τη FIA ανέφερε το όνομα «Honda», κάτι που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν πια. Παρ’ όλ’ αυτά, το κόστος συμμετοχής που είναι απαραίτητο για κάθε νέα συμμετοχή δεν θα καταβληθεί.

———————————————————————————————

Τελικά, στη μάχη των προτάσεων για την ανάδειξη του Παγκόσμιου Πρωταθλητή επικράτησε αυτή του Bernie Ecclestone. Από φέτος πρωταθλητής στη Formula 1 θα αναδεικνύεται ο οδηγός που σημειώνει τις περισσότερες νίκες μέσα στη σεζόν, ανεξάρτητα από τους υπόλοιπους βαθμούς που συγκεντρώνει.

Πηγή msfree.gr

Advertisements

2 Σχόλια

  1. Η αρχή γίνεται το Σάββατο 28 Μαρτίου, οπότε και ο ΑΝΤ1 μεταδίδει απευθείας από τη Μελβούρνη τα δοκιμαστικά της F1. Η δημοσιογραφική ομάδα του ΑΝΤ1 ταξίδεψε και παρακολούθησε παρουσιάσεις, δοκιμές εξέλιξης και σας μεταφέρει τον παλμό της F1 λίγες στιγμές πριν το ξεκίνημα. Μετά από μία προεπισκόπηση του πρωταθλήματος, αρχίζει η απευθείας μετάδοση των κατατακτήριων δοκιμών και παρακολουθούμε αυτό που περιμέναμε με αγωνία: το πρώτο δείγμα γραφής από τη δυναμικότητα των νέων μονοθεσίων.

    Την Κυριακή, 29 Μαρτίου, έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε σε απευθείας μετάδοση από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας, το πρώτο Grand Prix του παγκοσμίου πρωταθλήματος F1 2009. Στην περιγραφή ο Τάκης Πουρναράκης.

    Στο σχολιασμό του GP Αυστραλίας θα βρίσκονται, μαζί με τον Τάκη Πουρναράκη, ο οδηγός αγώνων πίστας Σταμάτης Κατσίμης και ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου.

    http://www.antenna.gr/4,193617,2714,00.aspx


  2. Thx biasion για τις επιπλέον πληροφορίες!



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: