h1

Η Νικη Των «Μικρών»…

27 Μαρτίου, 2009

Μολις εχουν τελειωσει τα δευτερα ελευθερα δοκιμαστικα(07:00πμ) της Μελβουρνης.Στην πρωτη θεση ,οπως και στα πρωτα που εγιναν στις (03:30πμ) τα ξημερωματα ,είναι ο  Nico Rosberg με την Williams,που είναι και ο  πρωταγωνιστης της ημερας(photo)!

Το θεμα ομως ειναι ποιοι ηταν οι αρνητικοι πρωταγωνιστες…Οι Ferari, McLaren, BMW, & Renault κινηθηκαν ιδιατερα χαμηλα και απ’οτι φαινεται δεν ειναι μονο οι διαχυτες οι οποιοι δημιουργουν το προβλημα…Οι νεοι κανονισμοι εφεραν παρα πολλες αλλαγες  στις διαστασεις των αεροτομων και το σασι, στα slik ελαστικα που επανηρθαν και φυσικα στην παρουσια του KERS.

Ακολουθει ενα εντυπωσιακο βιντεο 2 λεπτων με ολες τις αλλαγες με οδηγο τον Sebastian Vettel (Red Bull Racing):

Αυτο που δεν φαινεται στο βιντεο ειναι αυτο που εκαναν οι 3 απο τις 10 ομαδες.Williams Toyota & BrawnGP (ex-Honda) λογω των μικρων διαστασεων της πισω αεροτομης προσπαθησαν να βρουν στον πισω διαχυτη την χαμενη καθετη δυναμη(downforce) που θα εκανε πιο σταθερο το μονοθεσιο.Περισσοτερα για τον διαχυτη θα πουμε σε επομενο αρθρο προς στιγμην διαβαστε εδω ενα πολυ καλο αρθρο του Δημητρη Παπαδοπουλου που εξηγει το θεμα.

Οι υπολοιπες 7 ομαδες δεν σκεφτηκαν το θεμα του διαχυτη και βασικα τα ορια των κανονισμων.Μαλιστα λεγεται οτι μπορει ναδωσουν μεχρι και 0.5sec τον γυρο..:

Οι 7 θεωρησαν οτι οι διαχυτες των 3 ειναι παρανομοι εκαναν ενσταση 4 ομαδες(Ferrari Renault Red Bull & BMW)με το που εφτασαν τα μονοθεσια στην Αυστραλια αλλα αυτη απορριφθηκε τα ξημερωματα…Ο πολεμος ξεσπασε…Μαλιστα εκπροσωπος της BMW πριν βγει η αποφαση περι νομιμοτητας του διαχυτη ειπε οτι θα και νομιμος να ειναι θα πρεπει να ακυρωθει γιατι οι υπολοιπες ομαδες δεν προλαβαινουν να τροποποιησουν τα μονοθεσια τους αμεσα(!!!)

Παμε να δουμε τι εγινε στα δοκιμαστικα..:

Η λιστα ειναι οι καταταξη με τους καλυτερους χρονους και των δυο session(Practise1,2).

Και βλεπουμε οτι οι 3ομαδες με τους «διαφορετικους» διαχυτες βρισκονται στις 7 πρωτες θεσεις!!!Και οι αλλοι???Τι κανει η Force India 10 & 13 ενω οι 4 «μεγαλοι» ειναι κατω απο τη 10αδα?Φαινεται λοιπον οτι το KERS(Ferrari,McLaren Renault BMW το εχουν μονο στην Αυστραλια) το οποιο ζυγιζει 35 κιλα λειτουργει αρνητικα αφου δεν βοηθα στην επιταχυνση αλλα ουτε μπορουν αντι για το KERS να χρησιμοποιησουν ερμα ωστε να «ζυγισουν» σωστα το μονοθεσιο…

Ειναι νωρις ακομα και τα σοβαρα συμπερασματα θα βγουν μετα το τελος του αγωνα..Το μονο σιγουρο ειναι οτι το «Τσιρκο» ξεκινησε!!!

Vaskos

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: