h1

Playmate 2009: Εφη Κυριακου!ΟΛΕ!!!

Μαΐου 26, 2009

Επειτα απο ενα ανελεητο ζαπιγκ μεταξυ του μπασκετικου (ο Θεος να το κανει) ντερμπι στον ΑΝΤ1 και του διαγωνισμου playmate 2009  στο STAR καταληξαμε λιγο πριν τη μια να δουμε φως!

Διοτι μπορει στο μπασκετ ο Παναθηναικος να διελυσε τον Ολυμπιακο ομως τον διαγωνισμο του Playboy τον κερδισε μια 21χρονη γαυρινα κατι το οποιο διολου μας χαλαει!!!

Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια!Οριστε οσο υλικο μπορεσαμε να μαζεψουμε εως τωρα..:

Και για το τελος μια συνεντευξη της το 2007 στο «ΜΑΧΙΜ»:

Δεν είναι εντελώς κόντρα η ζωή της αθλήτριας και του μοντέλου;
Ναι, είναι, σε όλα τα επίπεδα. Όσο ήμουν αθλήτρια δεν ήξερα τι θα πει ξενύχτι. Τώρα άρχισα να βγαίνω, τώρα άφησα νύχια για πρώτη φορά στη ζωή μου. Δεν ήμουν καθόλου γυναίκα. Αυτό που με ζόρισε πιο πολύ ήταν ότι, όταν ξεκίνησα το μόντελινγκ, έπρεπε να χάσω τους μυς μου. Το μυώδες σώμα δεν γράφει τόσο καλά στις φωτογραφίες.

Πώς χάνει κανείς μυϊκό όγκο;
Έκοψα τα βάρη μαχαίρι και για ένα μεγάλο διάστημα δεν έτρωγα καθόλου κρέας. Τώρα τελευταία άρχισα να ξανατρώω κανονικά.

Το νοσταλγείς το παλιό σου κορμί;
Κάποτε έλεγα ότι δεν θα αλλάξω ποτέ το σώμα μου. Μου άρεσε όταν ήταν πολύ γυμνασμένο και μου ήταν πολύ δύσκολο να αποχωριστώ τα βάρη, ένιωθα άρρωστη. Στην πορεία το ξεπέρασα και πλέον προτιμώ το κορμί μου όπως είναι τώρα.

Οι αθλητές είναι κελεπούρια στο σεξ;
Τι να σου πω… Εγώ με έναν αθλητή έχω πάει, και ήταν η σχέση μου, τον αγαπούσα, οπότε δεν έχω κριτήριο. Όταν πάω με άλλους, θα σου πω.

Οι αθλήτριες;
Καλός σωματότυπος, ευλυγισία, μεγάλες αντοχές, φαντάζομαι ότι αυτά βοηθάνε. Το σεξ, πάντως, έχει να κάνει με το τι σου βγάζει ο άλλος κάθε φορά. Στη συγκεκριμένη φάση της ζωής μου, για παράδειγμα, δεν με ενθουσιάζουν καθόλου οι αθλητές.

Περισσότερες λεσβίες πού έχεις συναντήσει: στο βόλεϊ ή στο μόντελινγκ;
Στο μόντελινγκ. Παρ’ ότι υπάρχει η εντύπωση ότι στον αθλητισμό υπάρχουν αντρογυναίκες, τώρα συναντάω περισσότερες λεσβίες. Μια φορά μου την έπεσε κάποια και ούτε καν είχα πάρει χαμπάρι τι συνέβαινε. Μέχρι που φτάσαμε στο σημείο να μου λέει «Έλα να βγούμε, μωρό μου, να σε δω» και τέτοια. Ήταν και παντρεμένη με παιδιά.

Πάντως, εμείς κάθε φορά που φανταζόμαστε γυναικεία ομάδα σε αποστολή εκτός έδρας τη συνοδεύουμε με όργια στο μυαλό μας.
Κοίτα, στη διάρκεια της προετοιμασίας, με το αυστηρό πρόγραμμα και τα συγκεκριμένα φαγητά, το σεξ είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεται μια αθλήτρια. Όταν τελειώσει το «μανίκι», θα το ζητήσει σαν τρελή, και, πίστεψέ με, όταν γίνει θα είναι σούπερ. Είναι σαν το παιδάκι που πάει για πρώτη φορά σε κλαμπ και χτυπιέται όλο το βράδυ.

Όταν είστε επαρχία και βγαίνετε κοπάδι, κάνετε παιχνίδι;
Ε, ναι… Να πω όχι, ψέματα θα είναι. Ειδικά σε μπουζούκια και τέτοια συγκεντρώνουμε όλα τα βλέμματα. Στην επαρχία μπορείς να λειτουργείς πολύ ελεύθερα. Δεν σε ξέρει κανείς, δεν θα τους ξαναδείς, μπορείς να ξεσαλώσεις άνετα. Βγαίνεις που βγαίνεις μια φορά στο τόσο, δώσ’ του να καταλάβει.

Κι όταν η ομάδα πατώνει, έχουμε μαλλιοτραβήγματα και τέτοια;
Εγώ μια φορά είχα παίξει ξύλο. Μιλάμε για άγριο ξύλο! Ήμουνα καινούρια στην ομάδα, με έβαλαν λίμπερο στη θέση μιας άλλης κοπέλας και αυτή μου πετούσε συνέχεια την μπάλα πάνω μου από σερβίς. Επίτηδες και συνέχεια. Γύρισα μια φορά, της είπα να το κόψει, της το είπα και δεύτερη. Ε, την τρίτη της όρμησα και τη μάδησα. Μέχρι να μας χωρίσουν της έριξα πολύ ξύλο.

Την είχες εύκολα, δηλαδή…
Ναι, χαλαρά. Θα μπορούσε απλώς να με πιάσει και να μου πει ότι την πείραξε. Αυτό που έκανε μου την έσπασε πολύ και δεν κώλωσα καθόλου. Στο παρκέ έχω καταστρέψει τα γόνατά μου, έχω ανοίξει πολλές φορές το σαγόνι μου, έχω βγάλει όλα μου τα δάχτυλα, δεν καταλαβαίνω τίποτα από πόνο. Τώρα που σου μιλάω είμαι με σπασμένο δάχτυλο στο πόδι.

Οι μποτούλες μποτούλες όμως…
Ναι, για να το κρατάνε σταθερό.

Πάμε σε κάτι λιγότερο βίαιο. Πού ξοδεύεις τα λεφτά σου;
Σε ρούχα, τσάντες, ρολόγια, που είναι το κόλλημά μου, και εσώρουχα, με τα οποία έχω τρέλα.

Έχεις κάποιο αγαπημένο που το φοράς σε ειδικές περιστάσεις;
Το αγαπημένο μου είναι το πρώτο kinky εσώρουχο που πήρα. Είναι ένα στρινγκ αλλά όχι συνηθισμένο, έχει αξεσουάρ – μου αρέσουν πάρα πολύ οι ζαρτιέρες. Ήταν και η εμπειρία που το συνόδευε πολύ όμορφη, οπότε καταλαβαίνεις…

Το έχεις ξαναφορέσει από τότε;
Όχι, δεν το φοράω πια.

Κατάλαβα, το κρέμασες στο Hall of Fame. Τι άλλο καλό θα δούμε στην κρεβατοκάμαρά σου;
Νομίζω ότι το μάτι σου θα έπεφτε με τη μία στις χειροπέδες που έχω πάνω απ’ το κρεβάτι μου.

Σίγουρα θα τις πρόσεχα. Τις χρησιμοποιείς ή είναι για το εφέ;
Πώς, κανονικά…

Σ’ τις φοράνε ή τις φοράς εσύ στους άλλους;
Συνήθως μου τις φοράνε. Το προτιμώ.

Περίεργες φωτογραφίες θα βρούμε;
Ναι, κάποιες στον υπολογιστή μου.

Θα μας καλέσεις σπίτι σου;
Χλωμό…

ΤΑΔΕ ΕΦΗ…

– Σπουδάζει δημοσιογραφία στην Πάντειο.
– Έχει κάνει και λίγο αστυνομικό και αθλητικό ρεπορτάζ (στο Γραφείο Τύπου της ΑΕΚ).
– Πέρασε και από τα καλλιστεία του ΑΝΤ1 (σε διαγωνισμό Miss Young).
– Δεν θα τα έφτιαχνε ποτέ με άντρα μοντέλο. Της φαίνονται όλοι υπερβολικά φιλάρεσκοι.
– Ο άντρας που δεν θα ξεχάσει ποτέ είναι κάποιος που την έφτυνε συστηματικά για μεγάλο διάστημα και δεν της έδινε καμία σημασία.
– Δεν πίνει ποτέ αλκοόλ, αλλά όταν πηγαίνει στα μπουζούκια γουστάρει να χορεύει πάνω σε τραπέζια.
– Η τελευταία φορά που έκανε καλό σεξ ήταν πριν από το καλοκαίρι.
– Θεωρεί ότι όλες οι γυναίκες έχουν πουτανιά.
– Τη δική της τη χρησιμοποιεί όταν τη σταματάνε στο δρόμο τροχαίοι.

πηγη εδω!


7 Σχόλια

  1. Ντροπή και αίσχος να μεταφέρουν τον τρίτο τελικό στις 6:30 εξ’αιτίας του debate, και όχι τον δεύτερο που έπεσε μαζί με τον διαγωνισμό Playmate!
    Απλά ντροπή!


  2. taPANTAlemeeeeeee!!


  3. Τι να πω,την είδα όταν είχε κερδίσει και αυτό που μου ήρθε στο μυαλό εκείνη την στιγμή ήταν : Ο Φλωρινιώτης με στέμμα! Το πρόσωπο της είναι πολύ παράξενο, η μύτη φαίνεται πειραγμένη, το σώμα είναι καύλα!


  4. Να μην ξεχνάμε ότι θα πάει κιόλας να ψηφίσει ως «ελληνίδα πωλήτρια» όπως η ίδια δήλωσε…


  5. kavla


  6. den ine k poli omorfi….san skilopsaro me stema m fanike


  7. δειτε κ αυτο http://clubs.pathfinder.gr/efi



Σχολιάστε

